Jump to content

Leon Nelson

Znajomi
  • Content count

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Leon Nelson

  • Rank
    Sympatyk

Poprzednie pola

  • Telefon Kontaktowy
    722165543
  1. VW Corrado jako pierwszy samochód

    No Panowie powiem tak. Z tego co widze to zeby `startowac` po corrado to trzeba dysponowac sporą kasa, zarabiac 5tys miesiecznie, miec duzo wolnego czasu na grzebanie w nim i miec malo mówną dziewczyne . Jak dla mnie to chyba troszeczke za duzo. Główie jezeli chodzi o kase, bo dziewczyna tolerancyjna bardzo:). Bardzo bardzo dziekuje za pomoc, duzo pomoc:)
  2. VW Corrado jako pierwszy samochód

    Auto bede finansował ja. Ubezpieczenie bedzie na ojca. Na auto kase dostane wlasnie od niego. Prace mam od maja:) wiec z utrzymaniem sobie poradze, jednak nie chce zeby pochłaniało zbyt duzo czasu i pieniedzy, bo jak juz wczesniej wspomniałem, dla studenta liczy sie kazdy grosz:)
  3. VW Corrado jako pierwszy samochód

    Czytajac wasze odpowiedzi wnioskuje ze raczej nie jest to dobry wybór na początek, szczególnie ze trzeba troche pieniedzy dokladac, a dla studenta kazdy grosz sie liczy:/. Ech, nie chce kupowac jakiegos pierwszego lepszego auta.:/. Raz widziałem golfa 2 GT fire & ice. Wiem ze to forum corrado, ale moze cos doradzicie. Jak nie corrado to co innego..??
  4. VW Corrado jako pierwszy samochód

    Widze ze sa rozne opinie, ale to dobrze:D. Na allegro jest duzo rozniaca w cenach od 4000 do nawet 20000. Czyli ok 10 tys powinno mi chyba starczyc. A zamilkłem bo czytam wasze przemyslenia i zastatnawiam sie nad wszystkim:)
  5. VW Corrado jako pierwszy samochód

    Witam wszystkich. Posiadam prawo jazdy od ponad roku, ale nie posiadam swojego auta. Jezdze czasem autem taty (passat b4), ale wiadomo jak to tato czesto nie chce dawać auta i pojawia sie problem. Rozglądałem się za jakims autkiem na allegro i trafiłem na corrado. Mozecie mi cos podopowiedziec czym mam sie kierowac przy szukaniu..? I czy jest to dobry wybór na 1 auto.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.