Mechanika Autor
  Magnetyzer MPS

 

 

Ponieważ nieustannie zwiększająca się cena benzyny zachęca  do napadu na   bank, postanowiłem przetestować to "cudo" osobiście.

Zdecydowałem się na magnetyzer przepływowy, ponieważ styka się bezpośrednio z paliwem, a więc efekt powinien być najlepszy.

 

A oto wyniki spalania (po przejechaniu 2000 km, samochód Corrado VR6 2.9, benzyna Pb98)  :

warunki jazdy przed zainstalowaniem po zainstalowaniu
miasto (w dzień korki, w nocy światła, prędkości od 0 do 120 km/h) - pomiar uśredniony na dystansie 265 km 15 l/100 13 l/100
autostrada (prędkość od 140 do 240 km/h)        14 l/100 14 l/100
jazda pozamiejska (prędkość od 50 do 160 km/h) pomiar na dystansie 250 km 10 l/100 9 l/100
jazda mieszana (autostrada -100km + miasto - 150 + zwykłe drogi - 200 = 450 km) 12 l/100 10,5 l/100

    Jak widać najlepsze efekty zainstalowany magnetyzer daje w mieście. Zaoszczędzamy prawie 2 litry na 100 kilometrach, czyli koszt magnetyzera zwraca się po ok. 4000 kilometrów.

    Oprócz obniżenia spalania producent gwarantuje także obniżenie toksyczności spalin oraz zwrost mocy od 6 do 12 %. Wzrostu mocy (w przypadku VR6 po przeliczeniu od 11KM do 22 KM) raczej nie zauważyłem, ale sprawdzę to gdy będę miał możliwość (brak drugiego VR6 do testów).